VERZENDING MET DPD OF POSTNL
COMPLEET ASSORTIMENT
AANDACHT VOOR GEZONDHEID EN WELZIJN VAN DIEREN
0

WELKOM in de vernieuwde winkel. App aub als iets niet klopt. Sinds 7-10 compleet nieuw systeem. Teksten en foto's volgens asap. App 06-82833873

0
VERZENDING MET DPD OF POSTNL
COMPLEET ASSORTIMENT
AANDACHT VOOR GEZONDHEID EN WELZIJN VAN DIEREN

WELKOM in de vernieuwde winkel. App aub als iets niet klopt. Sinds 7-10 compleet nieuw systeem. Teksten en foto's volgens asap. App 06-82833873

Verzending

Wij verzenden de bestellingen standaard met DPD. U ontvangt de track en trace automatisch van de vervoerder per mail, via deze mail kunt u wijzigingen doorvoeren in het afleveradres, de leverdag of alsnog kiezen voor aflevering bij een pickup point.

U heeft tevens de optie om te kiezen voor levering met levering met PostNL, dit kunt u aangeven bij het afrekenen. U kunt optioneel kiezen uit avondlevering met PostNL. Hier zitten extra kosten aan verbonden

  • Indien u op de waddeneilanden woont, versturen wij uw bestelling met PostNL.
  • Briefpost verzenden wij met PostNL.

Uw bestelling wordt niet automatisch bij de buren bezorgd indien u niet thuis bent. Dit kunt u zelf aangeven via de link in de track en trace mail van DPD of PostNL.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden geplaatst, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. 

Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

U kunt ervoor kiezen om het pakket gelijk bij een parcelshop te laten bezorgen. Dit doet u door bij de verzendmethode de optie servicepunt levering te selecteren, waar u vervolgens een afhaalpunt kunt selecteren door op de button 'Selecteer Afhaalpunt' te klikken.

Let op: dit is enkel mogelijk tot een gewicht van 20 kg. Boven dit gewicht worden de pakketten niet geaccepteerd door de parcelshop.

Een aantal producten kunnen heel goed per post verstuurd worden; plat, dun en niet breekbaar. Er zal automatisch in de winkelwagen een optie voor briefpost verschijnen, wanneer dit mogelijk is.

De kosten voor briefpost in Nederland zijn: €4,-

Briefpost naar het buitenland is helaas niet meer mogelijk i.v.m. nieuwe wetgeving. Hiervoor zullen altijd verzendkosten in rekening gebracht worden.

U kunt de bestelling pas afhalen als u een e-mail heeft ontvangen dat de bestelling klaar staat om afgehaald te worden.

Dit is mogelijk tijdens de openingstijden van onze winkel.

Openingstijden winkel:
Ma-Do 9.00-18.00
Vrijdag 9.00-20.00
Zaterdag 9.00-18.00

Retourneren

Voorraadstatus

Er staan duizenden producten op onze website, helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Op de product pagina is de voorraadstatus van elk product te zien.

Wij hebben echter geen voorraadsysteem gekoppeld zitten tussen de huidige voorraad in de winkel en de webshop. Wat in de webshop op voorraad staat kan in werkelijkheid in de winkel verkocht zijn. Producten die op voorraad staan zijn de producten die wij standaard in ons assortiment hebben. 

Producten die op een bepaalde levertijd staan bestellen wij voor u.

Wilt u zeker weten dat een bepaald product op voorraad is, dan kunt u mailen naar [email protected] of bellen tijdens de openingstijden naar het nummer 035-6931092

Wij hebben geen voorraadsysteem gekoppeld zitten tussen de huidige voorraad in de winkel en de webshop. Wat in de webshop op voorraad staat kan in werkelijkheid in de winkel verkocht zijn. Producten die op voorraad staan zijn de producten die wij standaard in ons assortiment hebben. Producten die op een bepaalde levertijd staan bestellen wij voor u.

Helaas komt het soms voor dat er een product niet op voorraad is, wij bestellen deze voor u en versturen uw bestelling zodra het product weer bij ons op voorraad is.

U ontvangt van ons een mail met de verwachte verzenddag.

Bel of mail als u zeker wilt weten of iets op voorraad is of als u wilt weten wanneer u het geleverd kunt krijgen.

Kortingscodes

Wij worden helaas geconfronteerd met diverse websites die een aanbieding of kortingscode vermelden die zou werken op onze website.

Dit is helaas niet waar! De websites gebruiken uw e-mailadres vaak om spam te sturen.

Mochten wij een kortingscode hebben die wel actief is, dan kunt u deze terug vinden in de nieuwsbrief of op Facebook.

Per abuis uw mail adres ingevoerd op een 'verdachte' website? Controleer of uw virusscanner en firewall goed zijn ingesteld.

Als u een werkende kortingscode heeft, kunt u deze inleveren bij het afrekenoverzicht. U kunt hier uw kortingscode invoeren onder 'kortingscode'. Wanneer u op toepassen heeft geklikt, zou u de korting verrekend moeten zien op de overzicht pagina. Let op: de kortingscode is hooflettergevoelig.

Contact

Wij staan graag voor u klaar!

Er zijn verschillende manieren om contact met ons opnemen.:

Of https://www.dtails.nl/service/ om naar onze contactpagina te gaan, onder aan de pagina kunt u het contact formulier invullen.

Het team van D-tails staat voor u klaar van:

Maandag t/m donderdag van: 09:00 tot 18:00 
Vrijdag van: 09:00 tot 20:00
Zaterdag van: 09:00 tot 18:00

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Klanten en service staan bij ons hoog in het vaandel. Mocht u onverhoopt toch ontevreden zijn over de gang van zaken dan raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.

U kunt via onze contact pagina met ons in contact komen op verschillende manieren.
Heeft u een klacht over een product? Stuur dan duidelijke foto's en een omschrijving van de klacht via de mail naar: [email protected]

Indien u een klacht heeft ingediend, nemen wij contact met u op.  

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bestelling wijzigen/annuleren

Indien u een bestelling heeft geplaatst maar nog iets bent vergeten, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als uw bestelling de status 'In betaald en in behandeling', 'in bestelling' of 'in behandeling' heeft, kunnen wij de bestelling wijzigen.

Als u een product bent vergeten kunt u het volgende doen:

1. Stop de producten die u nog wilt in de winkelwagen.

2. Klik op afrekenen, en selecteer de optie: 'afhalen in de winkel'

3. Betaal uw bestelling gelijk (Ideal is de snelste optie)

4. Schrijf bij de opmerking dat dit een "extra bestelling" is, en het bij het andere pakket moet.

Indien de bestelling al verzonden is, kunnen wij de bestelling helaas niet meer wijzigen.

Indien u een bestelling heeft geplaatst maar u zich toch heeft bedacht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als uw bestelling de status 'In betaald en in behandeling', 'in bestelling' of 'in behandeling' heeft, kunnen wij de bestelling wijzigen.

Indien de bestelling al verzonden is, kunnen wij de bestelling helaas niet meer wijzigen.

Indien u een bestelling heeft geplaatst maar u zich toch heeft bedacht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Annuleren van uw bestelling is geheel kosteloos, mits deze nog niet verzonden is. 

Indien de bestelling reeds verzonden is, zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Vragen over uw account

U kunt via deze link een account maken: Een account aanmaken

Let op: na het aanmaken van uw account zijn enkel nieuwe bestellingen zichtbaar in uw geschiedenis. De bestellingen die hiervoor zijn geplaatst zijn dus niet zichtbaar.

Nee, een account is niet verplicht om te winkelen bij D-tails.

Door een account aan te maken, spaart u voor spaarpunten en kunt u gemakkelijk uw gemaakte bestellingen terug zien. 

Indien u uw wachtwoord bent vergeten kunt u een wachtwoord reset aanvragen. Dit doet u bij de inlog pagina, door op het knopje 'wachtwoord vergeten' te klikken. U kunt ook via deze link naar de pagina gaan.

Garantie/defecten/schade

Wij doen ons best de artikelen goed te verpakken en te verzenden. Mocht het onverhoopt zo zijn dat u een pakket ontvangt wat al zichtbaar beschadigd is aan de buitenkant maak hier dan eerst foto's van met daarop zichtbaar ook het verzendlabel.  Daarna graag controleren of de bestelde artikelen nog intact zijn. 

Eventueel weigeren is toegestaan! Wij verpakken uw product met zorg en de vervoerder dient dit correct bij u af te leveren.Mocht er schade zijn aan de geleverde artikelen meldt dit dan direct per mail ([email protected])

Om de schade aan te geven bij de vervoerder moeten wij binnen 3 werkdagen na verzending een claim indienen, dit kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:

  • Upload 1 Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
  • Upload 2 Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.
  • Upload 3 Een foto van alle typen binnen verpakkingen die u aantreft in het pakket.
  • Upload 4 Een foto van de gehele omvang van het artikel.
  • Upload 5 Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Wij ontvangen deze dan ook graag zo spoedig mogelijk. Daarnaast zullen wij ons best doen om de beschadigde artikelen te vervangen/repareren.  

U kunt de facturen van uw bestelling(en) terugvinden in het kopje facturen op uw account. Wacht niet te lang met de melding indien een product kapot is. Melden kan via het contact formulier.

In vrijwel alle gevallen van garantie zijn wij uw contactpersoon, maar verloopt de reparatie of garantie via de fabrikant of importeur.

Betaling

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

 

Nederland:

- Ideal

- Paypal

- Overboeking

 

België:

- MisterCash

- Paypal

- Overboeking

 

Duitsland:

- Sofort Banking

- Paypal

- Overboeking

 

Denemarken, Frankrijk, Finland, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tjechie, Verenigd Koninkrijk en Zweden:

- Paypal

- Overboeking

Indien uw betaling succesvol is ontvangen, krijgt u van ons een email met de betalingsbevestiging.

De status van uw bestelling zal ook veranderen naar: 'betaald en in behandeling'. 

Laat een reactie achter

Contactgegevens:

Telefoon: 0356931092
Whatsapp: 0682833873
E-mail: [email protected] 
Adres: D-tails winkel - Landstraat 8 - Bussum

Klantenservice per telefoon: Maandag t/m Zaterdag: 9.00-18.00.
Whatsapp: Gemiddeld binnen 1 uur antwoord.
Per mail: Altijd de zelfde dag / binnen 24 uur.

Openingstijden van de winkel:
Maandag: 9.00-18.00
Dinsdag: 9.00-18.00
Woensdag: 9.00-18.00
Donderdag: 9.00-18.00
Vrijdag: 9.00-20.00
Zaterdag: 9.00-18.00 
Informeer altijd of de producten die u zoekt op voorraad zijn voor u langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen voor u en uw huisdier. 

* Verplichte velden

Account informatie

Een account is handig

Voor al uw vragen

Social media

Socials

9,6Webwinkel KeurmerkWij scoren een 9,6 op Webwinkelkeur

D-tails

Landstraat 8
1401EN Bussum
Nederland Bekijk op Google Maps

BTW nummer: NL8102.41274.B.01
KvK nummer: 32088383
SKAL: 108182 / NL-BIO-01

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »